1 mar 2013

wymianka "swiece i lampiony "

zorganizowana przez Lucynkę to nastepna wymianka, w ktorej brałam udział : ) ) ) na marginesie - to moj nałog : ) uwielbiam je : ) ) )  takie to cudownosci  dostałam odKasi :)
sliczny lampion z przesliczna frywolitkowa ozdoba , ktora słozy mi juz jako bransoletka : ) ) )

cudny naszyjnik : )

 całosc wygladała tak : )
 i jeszcze cud urody bransoletka ; )
 no i serwetka, ktora BARDZO mi się przyda a która posłożyła Kasi za ochronę mojego prezentu :/ !!!

dziękuję Ci Kasiu za te cudowności <3
a ja wysłałam prezent do Ani:
 



to narazie tyle ; ) choc mam jeszcze pare wymianek do pokazania Wam : )
ps     Edi  DZIĘKUJĘ ; ) <3

POZDRAWIAM , BUZIACZKI ;*

8 komentarzy:

  1. same ślicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne świeczniki, ozdobna świeczka i lampionik...cudnie rozświetlac będą swoim migoczącym światłem :)
    fajna wymianka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ozdobiłaś świeczniki i świeczkę :) Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, prezent dostałaś od KasiN, a nie od Ani. W moich wymiankach nie ma par tylko łańcuszki. Niemniej dziękuję za udział.
    Pozdrawiam.
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana kto ich nie lubi:)Świeczniki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne prezenety gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, koniecznie popraw w poście, od kogo dostałaś prezencik, bo ta osoba może poczuć się urażona. Byłoby mi bardzo miło przygotowywać prezent dla Ciebie, ale niestety to inna osoba :) Ja jeszcze raz dziękuję za prezent od Ciebie, dziś popołudniu napiszę notkę i wreszcie publicznie się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń